Skip to main content

the unplanned weekend

Assalamualaikum...


Currently im in the train on the way to nippori and finally i found the apps for blogging via iphone.. Free~! :)

"saturday is a day meant for books and revision." this is what i thought on friday night.

However, the devil managed to creep in and puff! I went to euno zoo.. Personally, i like the melaka zoo better. The animals seem unreal if you have to see them through a mirror. :(

Done visiting the lazy panda and penguins, we headed to sweets paradise to eat cakes and pasta. #makansampairasanaknangis
And after the heavy cholestrol and calories intake, the energy was used for shopping throughout the entire building! ABAB surely a place to note in your shopping diary girls. ^^

Ok, till here.. Got to discover nippori textile town.. Talk to you later.. :)



Say hi to the sleeping panda! :D
Jya!

Comments

fadhilah said…
blogspace.. kaler kuning :)

Popular posts from this blog

eheh kau sudah?

bulan 6. serasanya la kan. sampai tahun depan agak agak cecah tak sepuluh orang budak JAD kerja kat DHL ni? makin lama makin ramai. currently dah lapan orang.  seronok lah bila keje ramai2 kawan . tapi bila sume dah kawan sendiri sesama melayu, susah bila nak cuti raya. semua melayu. semua nak cuti raya. kalau semua cuti. keje takde orang nak backup. mati mengamuklah encik2 nihonjin kat jepong tuh. aaahh.. nak cuti raya. T_T kene suh encik bos boshuu non malay lah pas ni. 
assalamualaikum.. wuhuhu.. tak tahu nak tulis ape sebenarnya. ^^ esok insyaAllah 1st trip akan berangkat ke jepun..semoga elok2 je semua. siyesly, orang lain yang nak fly esok, an plak yang berdebar-debar sejak pagi tadi. baru terasa risaunye nak gi jepun ni. mampukah semua nya? huhu xpe2, lets have faith shall we? hee~ pagi tadi pergi pantai dengan mak, farizal, teha n dayah . main2 air ngan kutip remis. :) sayu plak bile fikir next two years baru boleh main air lagi nagn budak kecik tu. ok, untuk kawan-kawan yang nak gerak esok, elok-elok kat sana ok. x dapat nak hantar korang kat airport. insyaAllah, ada rezeki kita jumpa kat jepun . :D ok, sini saja. jyana~ ^^

mimo

assalamualaikum~ as you can see, layout sudah tukar~   :D  *pening kepala tengok merah sangat.* so, hari ni seperti biasa. tengah hari ke petang tak ada cerita yang menambat hati. tak tahu kenapa dah hilang minat tengok citer indon dan seangkatan dengannya. dan dengar citer ramai budak2 ni yang layan Marimar kol 3. "oh, i know that story."   *an tau sbb mak an tgk citer tu. :) so, bosan-bosan kite jalan2 baca blog. stalk kiri kanan sikit. tinjau-tinjau kawan lama, dan merayau kat belog entah siapa punya. * oh, stalk tu tanda saya prihatin . XP * and~ i read through my old posts including in my old blog. wah, banyak cerita rupanya di situ. nak gelak ada, sedih ada, rasa nak nyorok bawah katil pon ada. *aish, awatla dok ngek sgt tulis mende cam tu. * -___-" dan. an berminat dengan yang ni, ストレスがあるということは、何か考えていることです。考えていることは、生きているの証拠です 。 a quote i received from Has Sensei. 先生、ありがとうございました。 kenapa an minat ngan quote ni? sebab dah beberapa sahabat yang disay...