Skip to main content

menabung amalan mulia

assalamualaikum.


siapa kata perlu tabung yang cantik-cantik untuk menabung?
tada~ botol hot chocolate Coco Rich ni la yang banyak berjasa. :D



alhamdulillah RM 63.67 berjaya dikumpul.
duit ni la yang banyak membantu esp bila poket dah kosong kat tbp.
hanya perlu keluarkan RM3 dari botol and there you go. kenyang alhamdulillah. :)


many things happened today. seriously a tiring one. penat badan dan fikiran. -_-"
tapi pape pon , bila boleh duduk macam ni kat rumah . semua rasa aman. 
tapi, ada lagi 6 hari lagi sebelum berlepas. aah~ T_T

take care people.


Comments

lupiey said…
i've got 300++ in my tuperware
still in counting process

heheheeeeeee
fadhilah said…
wah~~~ bagus2.. :D
lutfi said…
mahu pau..yeah~~
fadhilah said…
haha..mmg x dpt la. :D
sila pau lupiey. die lagi kaya.
Unknown said…
aku de gak tabung tp x bukak2..
ntah bape r de dlm tu.. huhu~
fadhilah said…
ha.. sile la bukak. mesti byk. pastu belanja2 la .. :P
Unknown said…
xmo bukak lg.. huhu~
owh, bfa nk blanje ke?? bley je.. hehe..

Popular posts from this blog

eheh kau sudah?

bulan 6. serasanya la kan. sampai tahun depan agak agak cecah tak sepuluh orang budak JAD kerja kat DHL ni? makin lama makin ramai. currently dah lapan orang.  seronok lah bila keje ramai2 kawan . tapi bila sume dah kawan sendiri sesama melayu, susah bila nak cuti raya. semua melayu. semua nak cuti raya. kalau semua cuti. keje takde orang nak backup. mati mengamuklah encik2 nihonjin kat jepong tuh. aaahh.. nak cuti raya. T_T kene suh encik bos boshuu non malay lah pas ni. 
assalamualaikum.. wuhuhu.. tak tahu nak tulis ape sebenarnya. ^^ esok insyaAllah 1st trip akan berangkat ke jepun..semoga elok2 je semua. siyesly, orang lain yang nak fly esok, an plak yang berdebar-debar sejak pagi tadi. baru terasa risaunye nak gi jepun ni. mampukah semua nya? huhu xpe2, lets have faith shall we? hee~ pagi tadi pergi pantai dengan mak, farizal, teha n dayah . main2 air ngan kutip remis. :) sayu plak bile fikir next two years baru boleh main air lagi nagn budak kecik tu. ok, untuk kawan-kawan yang nak gerak esok, elok-elok kat sana ok. x dapat nak hantar korang kat airport. insyaAllah, ada rezeki kita jumpa kat jepun . :D ok, sini saja. jyana~ ^^

mimo

assalamualaikum~ as you can see, layout sudah tukar~   :D  *pening kepala tengok merah sangat.* so, hari ni seperti biasa. tengah hari ke petang tak ada cerita yang menambat hati. tak tahu kenapa dah hilang minat tengok citer indon dan seangkatan dengannya. dan dengar citer ramai budak2 ni yang layan Marimar kol 3. "oh, i know that story."   *an tau sbb mak an tgk citer tu. :) so, bosan-bosan kite jalan2 baca blog. stalk kiri kanan sikit. tinjau-tinjau kawan lama, dan merayau kat belog entah siapa punya. * oh, stalk tu tanda saya prihatin . XP * and~ i read through my old posts including in my old blog. wah, banyak cerita rupanya di situ. nak gelak ada, sedih ada, rasa nak nyorok bawah katil pon ada. *aish, awatla dok ngek sgt tulis mende cam tu. * -___-" dan. an berminat dengan yang ni, ストレスがあるということは、何か考えていることです。考えていることは、生きているの証拠です 。 a quote i received from Has Sensei. 先生、ありがとうございました。 kenapa an minat ngan quote ni? sebab dah beberapa sahabat yang disay...