Skip to main content

#mak cakap : selekeh

assalamualaikum..

alhamdulillah.. :) paper untuk favourite subject which is 情報処理(information processing) or in simple word means progaramming da habis  siang tadi. YEAY  for one down, but OOPS for 7 more papers to go.
hmm, to think about it again, seriously i like this programming thing. complicated yet interesting. the level of "serabut" sometimes mesmerized me. :P haha

and i have been thinking about this one thing for a long time. i'm prone to like things that are actually difficult for me to handle. a miserable girl like me likes programming which need some one who is meticulous enough to check all of those tiny commas and dots . i love white stuffs especially white shoes and sandals. tapi, sayangnya most of them turned almost grey and covered with scratches even though i just worn them in a short period of time. -_-"  * bak kate mak-----> selekeh.

and in the next few months i'm going to pursue my study in communication related technologies in japan as a THIRD year student and YET, i have very very little knowledge about my course. and so far that ive known, my credit hours transfer will not help much since the subjects needed there mostly different from here in JAD.
aa.. bak kate mak again---------> ko mmg suka pilih bende pelik-pelik dik.. :(
haha lets pray for the best and strive for success~!

oh, panjang dah.. mentang-mentang siang nanti 倫理工学(engineering ethics) aje, sempat je tulis blog.
fuh, tadi penat mengafal macam hape kat uti. haha.. semoga apa yang dibaca keluar. aminn..

*cubaan menulis bahasa inggeris yang akhirnya kecundang.
*sila betulkan ape2 kesalahan bahasa yang ada di atas. TQ

nite people.
1.49 am.

Comments

lutfi said…
wlaupun kcundang yg pnting da cuba..dr x buat ape2..
programming mmg jd core subject klau nk amek communication tech, kn?
nak xnak kna lah pahamkn jugak..all da bes~
fadhilah said…
soune.. arigatou.. :)
sendiri yang suka, ganbaru shika nai la jawabnye..

programming n denjiki main core klu x silap.

hait, ganbarou~
Unknown said…
sempat lg ek menulis b4 tdo.. haha..
mlm td nk tulis gak tp tenet wat hal lak =_=
fadhilah said…
writing doesn't take much time.. :)

Popular posts from this blog

eheh kau sudah?

bulan 6. serasanya la kan. sampai tahun depan agak agak cecah tak sepuluh orang budak JAD kerja kat DHL ni? makin lama makin ramai. currently dah lapan orang.  seronok lah bila keje ramai2 kawan . tapi bila sume dah kawan sendiri sesama melayu, susah bila nak cuti raya. semua melayu. semua nak cuti raya. kalau semua cuti. keje takde orang nak backup. mati mengamuklah encik2 nihonjin kat jepong tuh. aaahh.. nak cuti raya. T_T kene suh encik bos boshuu non malay lah pas ni. 
assalamualaikum.. wuhuhu.. tak tahu nak tulis ape sebenarnya. ^^ esok insyaAllah 1st trip akan berangkat ke jepun..semoga elok2 je semua. siyesly, orang lain yang nak fly esok, an plak yang berdebar-debar sejak pagi tadi. baru terasa risaunye nak gi jepun ni. mampukah semua nya? huhu xpe2, lets have faith shall we? hee~ pagi tadi pergi pantai dengan mak, farizal, teha n dayah . main2 air ngan kutip remis. :) sayu plak bile fikir next two years baru boleh main air lagi nagn budak kecik tu. ok, untuk kawan-kawan yang nak gerak esok, elok-elok kat sana ok. x dapat nak hantar korang kat airport. insyaAllah, ada rezeki kita jumpa kat jepun . :D ok, sini saja. jyana~ ^^

mimo

assalamualaikum~ as you can see, layout sudah tukar~   :D  *pening kepala tengok merah sangat.* so, hari ni seperti biasa. tengah hari ke petang tak ada cerita yang menambat hati. tak tahu kenapa dah hilang minat tengok citer indon dan seangkatan dengannya. dan dengar citer ramai budak2 ni yang layan Marimar kol 3. "oh, i know that story."   *an tau sbb mak an tgk citer tu. :) so, bosan-bosan kite jalan2 baca blog. stalk kiri kanan sikit. tinjau-tinjau kawan lama, dan merayau kat belog entah siapa punya. * oh, stalk tu tanda saya prihatin . XP * and~ i read through my old posts including in my old blog. wah, banyak cerita rupanya di situ. nak gelak ada, sedih ada, rasa nak nyorok bawah katil pon ada. *aish, awatla dok ngek sgt tulis mende cam tu. * -___-" dan. an berminat dengan yang ni, ストレスがあるということは、何か考えていることです。考えていることは、生きているの証拠です 。 a quote i received from Has Sensei. 先生、ありがとうございました。 kenapa an minat ngan quote ni? sebab dah beberapa sahabat yang disay...